A munkavállalókkal történő kommunikáció fontosabb, mint valaha. A változás állandó, és a cég összes alkalmazottjának tisztában kell lennie a legújabb fejleményekkel – függetlenül attól, hogy a beosztásuk változott, a higiéniai szabályzatot módosítottátok, vagy épp több munkatársra van szükség egy feladathoz.
A tamigo kommunikációs funkcióival nem kell aggódnod amiatt, hogyan tájékoztasd a munkatársakat; mindig a legfrissebb információkat kapják meg. Íme 4 módszer, hogyan tartsd a munkatársakat a céges körforgásban.
A kezdőoldal az első dolog, amit a munkatársak látnak a tamigo-ba történő belépés után. A céges vagy osztályszintű kezdőoldal mindig tartalmazza a legfrissebb információkat a beosztásokról, nyitvatartásról, stb.
Érd el a kollégákat akkor is, amikor nincsenek a tamigo-ba lépve, küldj SMS-t vagy e-mailt a tamigo-ból.
Tölts fel dokumentumokat, mint például higiéniai vagy ügyfélkapcsolatokról szóló szabályzatokat. A munkatársak számára mindig a legújabb verzió legyen elérhető.
Több munkatársra lenne szükség a hatékony munkavégzéshez? Tudasd velük, ha új beosztást teszel elérhetővé, hogy jelentkezhessenek rá.
Ha csak fiatalokat alkalmazol, óriási pluszt jelent, hogy a beosztással és műszakcserékkel kapcsolatos kommunikáció SMS-ben és a tamigo app-on keresztül zajlik.