A tamigo munkaerő-gazdálkodás segít abban, hogy helyes döntéseket hozz kiskereskedelmi üzleteddel kapcsolatban - rövid- és hosszútávon is.
Az időigényes adminisztráció automatizált folyamatokkal való felváltása: A műszaktervezéstől és az órák regisztrálásától az üzleti tervezésig és a bérszámfejtésig. Átláthatóság a jövőbeni személyzettel, a bérköltségekkel és az üzlet(ek) bevételével kapcsolatban - mindez EGYETLEN megoldásban.
– Elegendő munkavállaló áll rendelkezésre az optimális működéshez. Az adatok alapján a tamigo segít a szükséges számú személyzet előrejelzésében és beosztásában, figyelembe véve a szezont és az adott napszakot is.
– Jobb benchmarking valós idejű adatok alapján. A valós idejű adatokból számított produktivitás, munkabér százalék stb. alapján könnyedén értékelheted az összes üzletet és osztályt.
– A helyes munkabérek biztosítása - minden alkalommal! A tamigo órát a személyzet minden tagja használhatja tényleges munkaórái rögzítéséhez. A tamigo ezután a túlórák, a konkrét szerződések és egyéb tényezők figyelembevételével kiszámolja a munkabéreket.
– A munkaerőköltségek kezelése és optimalizációja. A tamigo-val mindig tudni fogod, hogy mennyibe kerülnek a műszakok, illetve, hogy a megtervezett beosztás pénzügyi szempontból minden osztályon és helyszínen megfelelő.
– A műszakok megtervezése és megtekintése a tamigo app-ban. Műszakok kezelése, távollétek jóvágyasa, műszak cserék stb. közvetlenül az app-ban A munkavállalók a tamigo app-on láthatják műszakjaikat, be- és kijelentkezhetnek az óra segítségével, műszakot cserélhetnek, kérhetnek távollétet stb.
Ha csak fiatalokat alkalmazol, óriási pluszt jelent, hogy a beosztással és műszakcserékkel kapcsolatos kommunikáció SMS-ben és a felhasználóbarát tamigo app-on keresztül történik.