További részletekért válassz egy területet:
Az üzleti méretétől és szezontól függetlenül fontos, hogy a megfelelő személyzet a megfelelő időben álljon rendelkezésre. Egyszerű tervezés és időregisztráció, naprakész adatok. A tevékenység minden szinten összehasonlítható, az információ megosztásra kerül. Javítsd a termelékenységet, növeld az értékesítést, minimalizáld a munkaerőköltségeket!
A tamigo segíti a szupermarketek hatékony műszaktervezését, a munkaerőköltségek ellenőrzését és a bérszámfejtési folyamatok ésszerűsítését Azzal, hogy a teljes személyzet adatai kéznél vannak, a tamigo megkönnyíti a megfelelő létszám tervezését és ütemezését, miközben a jelenlegi és jövőbeni bérszázalékok is láthatók. A tamigo-val a szerződések is automatikusan létrehozhatók.
Szezontól függetlenül a naprakész beosztás és a személyzettel való hatékony kommunikáció minden üzlet és benzinkút számára elengedhetetlen. A műszakok táblázatokban vagy papíron való tervezése helyett a tamigo időt takarít meg, mely fontosabb dolgokra – például a vásárlók kiszolgálására – fordítható. Tervezz a forgalomnak megfelelően, tekintsd át a pénzügyi helyzetet, felügyeld a munkerőköltségeket és kommunikálj munkatársaiddal online!
A hatékony beosztás megtervezése az éttermi menedzserek sok idejét lekötheti. A tamigo lehetővé teszi a műszakok részletes megtervezését, és teljes áttekintést ad a személyzetről. Ellenőrizd a bérszázalékokat, a várható forgalmat, oszd be munkatársaid feladatok, készségek és elérhetőség alapján!
A szállodákban sok az időrabló adminisztráció, miközben a vendégek elvárásainak is meg kell felelni. Fontos a rugalmas beosztás, illetve a megfelelő személyzet rendelkezésre állása. A tamigo automatizálja a beosztás-tervezést, a munkaerőköltségek számítását és a munkaidő nyilvántartást. Az információ EGYETLEN helyen elérhető, így a változó műszakokról, szállodai osztályokról, és a naptárban lévő eseményekről gyors áttekintés nyerhető.
A tamigo ideális a kávézóknak – mérettől függetlenül. A tamigo segít csökkenteni a manuális feladatokat, és az üzletről teljes körű áttekintést nyújt. A műszakok kezelése és az idő rögzítése megfelelő bérezést biztosít. A tamigo a borravalót és a túlórákat is kezeli. Növeld nyereséged és kövesd a munkaerőköltségeket!
Az egészségügyi szektorban fontos, hogy minél több idő és energia jusson a betegekre. A sok munkatárssal és a 24/7, szabálytalan munkaidővel nehéz teljes képet kapni. A tamigo megoldja ezeket a problémákat, és megmutatja ki és mikor dolgozik. Rendeld a megfelelő személyzetet a megfelelő időponthoz, és nyerj értékes betekintést a termelékenységbe és a munkaerőköltségekbe!
A tamigo segíti a call center-ket teljes képet kapni arról, hogy ki, és min dolgozik. A tamigo egyszerűen integrálható más rendszerekkel, és megmutatja minden alkalmazott óránkénti forgalmát. Csökkenti a távollétet, jelentéseket készít a személyzet forgalmáról, és információt oszt meg az ügyfél-kommunikációról. Javítsd céged jövedelmezőségét a tamigo tervező eszközeivel!
A tamigo segíti a közintézményeket erőforrásaik megtervezésében, és a szervezeten belüli információk megosztásában. Az előírások és a szakszervezeti megállapodások könnyen kezelhetők. A távollét-kezelés intuitív és egyszerű. A tamigo EGYETLEN megoldásban biztosítja az információ megosztást és a kommunikációt.
Függetlenül attól, hogy egy kis, független pékségről vagy egy nagy láncról van szó, a tamigo csökkenti a manuális feladatokat, és teljes körű áttekintést nyújt az üzletről. A tamigo-val a műszakok, a távollétek, és a munkaidő rögzítése, valamint a kommunikáció is egyszerűvé válik. Növeld nyereséged és kövesd a munkaerőköltségeket!
Sok részmunkaidős alkalmazottunk van, mivel olyanokra is szükség van, akik csak délután vagy hétvégén dolgoznak. Emiatt a beosztásban sok és gyakori a módosítás, de a tamigo-val ez minimális adminisztratív erőforrással is könnyen kezelhető.
A tamigo mind a központnak, mind az egyes üzletvezetőknek lehetőséget nyújt a bérek százalékos arányának, a bérköltségeknek és a forgalomnak az előzetes megtervezésére – és ez mára, holnapra és három hónapra előre is megnézhető.
Elengedhetetlen, hogy lássuk a műszakköltségeket tervezés közben. Emellett a tamigo pontosan mutatja a munkaerőköltségeket összevetve a bevételekkel az összes étteremben.
A tamigo összegzésével mindig naprakészek lehetünk. Ezért felbecsülhetetlen eszköz a tamigo.
Csoportvezetőként a teljes beosztási folyamatot felügyelem, mindegy, hogy hol vagyok. Ugyanakkor a tamigo app segítségével minden munkavállaló hozzáfér az új és frissített tervhez.
Rugalmasan szeretnénk kezelni ügyfeleinket, és a tamigo segít ebben. A tamigo-val bármikor optimalizálhatjuk műszakbeosztásunk, így a megfelelő szolgáltatást nyújthatjuk az egyes ügyfeleknek.
Már márciusban fantasztikus áttekintést kapunk a nyári szabadságolások alatt szükséges személyzetről. A tamigo biztosítja, hogy mindig a kívánt számú munkavállaló legyen a munkahelyen.
Sok pénzt takarítottam meg, mert csak a ténylegesen ledolgozott órákat fizetem.
Anette Sørensen
Bolia, Nemzetközi HR Manager
Svend Halse Petersen
Rema 1000, HR Manager
Tommy Hvid
Sticks'n'Sushi, Üzemeltetési vezető
Nicolas Stubtoft
Danhostel, Helyettes ügyvezető igazgató
Camilla Nilsen
Vitalegruppen, Csoportvezető
Martin Thomsen
The Call Company, Gyártásvezető
Servicedesk
Statens It
Inge Christensen
Svinninge Bageri, Üzletvezető
A tamigo-t mindenki használja a cégnél
Jobb kommunikáció a kollégákkal és a felettesekkel.
Minden fontos céginformáció karnyújtásnyira.
Teljes áttekintés saját műszakokról, ledolgozott órákról és hiányzásokról.
Műszakcsere, távollét-kérés, műszakra jelentkezés online, az app-ban.
Információk eseményekről, kampányokról, és nyitvatartási időkről.
Anyanyelvi mobiltelefon app egyszerű, azonnali hozzáféréssel.
Időtakarékos műszak-, távollét-, beosztás- és nyilvántartás-kezelés.
A teljesítmény nyomon követhető.
Tervezés célok, szerződések, szabályok és tervek figyelembe vételével.
A munkavállalók folyamatos tájékoztatása.
Tervezés-optimalizáció.
Információk és figyelmeztetések érkezése a tervezés során.
Gyors áttekintés KPI-kről a teljes vállalatban.
A munkatársak bevonása a közös célok megvalósításába.
A terv alatt teljesítő üzletek gyors áttekintése.
A munkatársak több, döntést segítő információval rendelkeznek.
Kitekintés a jövőre.
Érvényes és elérhető munkavállalói adatok biztosítása.
Egyszerű, elérhető, teljes kép a munkavállalókról és adataikról.
Áttekintés a képesítésekről, hiányzásokól és fizetésekről.
Szabályoknak való megfelelősség.
A munkavállói ellenőrzés biztosítja az adatok pontosságát.
Dokumentumok megosztása, szerződések létrehozása és kezelése.
HR-hez kapcsolódó KPI adatok, pl. fluktuáció.
Egyszerű bérszámfejtés export (több mint 70+ bérszámfejtő rendszerbe).
A ledolgozott órák ellenőrzésére nincs szükség.
Az emberi hibák csökkentése, hibás kifizetések megakadályozása.
Teljes dokumentáció a ledolgozott órákról és hiányzásokról.
Munkabér szempontból fontos információk elérése.
Egyszerű bér- és bérszámfejtés-beállítás.
Telepítés nem szükséges – kezdj bele most.
HRM, POS és egyéb rendszerekkel könnyen integrálható.
GDPR-kompatibilis.
Fejlett és jól dokumentált API.
A munkavállalók egyszerű betanítása.
Webtárhely a kiemelten biztonságos Azure tárhelyen.
Minden osztályra kiterjedő adatok áttekintése.
A működés és az üzletek teljesítményének nyomon követése.
Az optimalizáció szükségessége világosan látható.
A tervezett beosztások hatékonyságának mérése.
A menedzserekkel való kommunikáció javítása.